Skuteczna komunikacja międzyludzka

Skuteczna komunikacja międzyludzka

„Chcesz być dobry w komunikacji, zaglądaj w siebie"
Prof. Friedemann Schulz von Thun



 

Szanowni Państwo!

Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej oferty szkoleń
 

SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI MIĘDZYLUDZKIEJ


Oferujemy program nabywania kompetencji społecznych w zakresie komunikacji i kierowania ludźmi, który bazuje na modelach i metodach cenionego niemieckiego profesora Friedemanna Shulza von Thuna.


Co nas wyróżnia?


Co nas wyróżnia?

Proponowane przez nas warsztaty z zakresu komunikacji różnią się od klasycznych treningów proponujących uniwersalne wzorce zachowań, które mają być dobre dla każdego i w każdej sytuacji.

Zamiast stosowania standardowych ćwiczeń i podsuwania gotowych rozwiązań, umożliwiamy uczestnikowi:
• pracę nad swoimi indywidualnymi problemami i dylematami
• zaistnienie swojego tematu w grupie
• samodzielne przetestowanie możliwości i granic, we współpracyz innymi uczestnikami i trenerem


Co dzięki temu zyskuje uczestnik?


Co dzięki temu zyskuje uczestnik?

• szybko i z zaangażowaniem przyswaja wiedzę teoretyczną oraz ćwiczy nowe, pożądane przez siebie zachowania

• samodzielnie znajduje najlepsze dla siebie rozwiązania swoich aktualnych problemów i dylematów

• uczy się, jak je rozwiązywać w przyszłości


 

Jakie szkolenia proponujemy?


Jakie szkolenia proponujemy?

• Podstawy Komunikacji Systemowej dla menedżerów
• Zarządzanie w dialogu - doskonalenie sztuki prowadzenia rozmów
• Konflikt ról menedżera: nastawienie wewnętrzne, a zewnętrzne oczekiwania
• Zarządzanie procesem rozwoju zespołu
• Konstruktywne wykorzystanie konfliktu do rozwoju zespołu
• Menedżer moderator - efektywne narady
• Menedżer coach - proces i techniki
• Sztuka wystąpień - zrozumiale i interesująco



 

Przykłady zastosowania naszej metody


Przykłady zastosowania naszej metody:

• ​Jak wypowiadać się bardziej zrozumiale?
• Jak lepiej radzić sobie jako nowo awansowany szef?
• Jak radzić sobie ze skrajnie niesympatycznymi współpracownikami?
• Jak skuteczniej docierać do podwładnych i współpracowników?
• Jak otwarcie powiedzieć NIE, kiedy sądzę, że wszyscy czegoś ode mnie oczekują?
• W jaki sposób radzić sobie z emocjami w relacji z podwładnymi i współpracownikami?
• W jaki sposób mogę nauczyć się pełnego empatii oddziaływania na podwładnych i współpracowników?
• W jaki sposób w trudnej sytuacji zachować dobrą atmosferę pracy w moim zespole?
• W jaki sposób radzić sobie w relacji ze współpracownikami tworzącymi nieprzychylną mi podgrupę?




Konferencja

 

Zapraszamy również do doświadczenia naszej
metody szkoleniowej na bezpłatnych KONFERENCJACH
SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI MIĘDZYLUDZKIEJ


Galeria Sztuki Bolesława Biegasa
Al. Jerozolimskie 51, Warszawa

 


 

Rejestracja