4. Rozmowa sprzedażowa - praktyka i doskonalenie

Ćwiczenie czyni mistrza – to motto tego treningu rozmów sprzedażowych.

Pogłębiamy wiedzę z Warsztatu Nr 3 tak, żeby stała się codziennym, naturalnym, łatwym do stosowania repertuarem rozmów handlowych sprzedawcy.

W czasie warsztatu:

  • koncentrujemy się na ćwiczeniu trudnych rozmów sprzedażowych z codziennej praktyki uczestników
  • analizujemy wyzwania, na jakie natknął się uczestnik w konkretnych sytuacjach sprzedażowych 
  • rozwijamy pomocne warianty zachowania i ćwiczymy je w czasie warsztatu.

Uczestnik uczy się w praktyce rozpoznawania krytycznych momentów w rozmowach sprzedażowych i przezwyciężania ich. W ten sposób uczestnik poszerza, krok po kroku repertuar zachowań i nabiera pewności w poruszaniu się w klasycznej sytuacji napięcia w rozmowie sprzedażowej między byciem niezbędnym doradcą sprzedażowym i budującym relację z klientem z jednej strony, a dążeniem do sfinalizowania sprzedaży z drugiej strony.

Warsztat pogłębia umiejętności:

  • rozpoznawania i interpretowania ważnych sygnałów od klienta
  • „domykania” sprzedaży i ustalania wiążących zobowiązań
  • moderowania negocjacji w sposób nakierowany na osiągnięcie celu i jednocześnie dbający o relację z klientem
  • pozostawania elastycznym w rozmowach handlowych, dzięki opanowaniu szerokiego repertuaru zachowań sprzedażowych.